aus was für Tassen trinkt ihr eigentlich Euren Kaffee?
-
aus was für Tassen trinkt ihr eigentlich Euren Kaffee? (also zuhause / wenn ihr die Wahl habt)
EDIT: auf vielfachen Wunsch Mehrfachauswahl
-
aus was für Tassen trinkt ihr eigentlich Euren Kaffee? (also zuhause / wenn ihr die Wahl habt)
@loewe I vote for "Mehrfachauswahl", es ist nämlich in der Tat unterschiedlich.
-
@loewe Auch mir fehlt die Mehrfachauswahl.
-
@loewe
Ja wäre hier die Antwort bei mir -
@loewe I vote for "Mehrfachauswahl", es ist nämlich in der Tat unterschiedlich.
@derthomas hab angepasst
-
@loewe Auch mir fehlt die Mehrfachauswahl.
@kjuh habs geändert leider sind dadurch die ersten Ergebnisse gelöscht worden aber lief ja erst paar Minuten
-
@loewe Sorry for the English response
I vote for something milky, an oversized Cortado would be my favourite, but I'll take a latte or a cappucino if that's not possible.
Hot milk that done right, causes a creamy and velvety texture is the bomb!
-
@loewe Sorry for the English response
I vote for something milky, an oversized Cortado would be my favourite, but I'll take a latte or a cappucino if that's not possible.
Hot milk that done right, causes a creamy and velvety texture is the bomb!
@Kitty no worries, thanks for participating even though the poll was in German
and enjoy your Cortado, had some on vacation and liked it very much, too! -
@Kitty no worries, thanks for participating even though the poll was in German
and enjoy your Cortado, had some on vacation and liked it very much, too!@loewe Danke. I've no problems with things being in German, I just often lack the ability to respond in the same language
My reading is much better than my writing and digital translation does all the heavy lifting

-
D dsw28@norden.social shared this topic